0

22 Nisan 2009
Çarşamba

Ne zaman önümde birkaç gün boşluğum olsa, o boşluğu öncelikle kitaplara ayırırım. Okumayı planladığım kitapları, öncelikli olanları belirleyerek, çalışma masama dizerim. Öncelik okumanındır, sonra yazamaya gelir sıra. Bu tür boş zamanlarda Not Defterimi, Günlüklerimi düzenli bir şekilde yazarım. Her günün sonunda da not defterimi gözden geçirip Kırıntıları, Aklımda Kalanları, Değinmeleri, Seyir Defterini ve Okuma Defterini kendi içinde sıralarım. Bazen yakaladığım bir aforizma beni çok mutlu eder. Hemen Hayat Notları dosyama iliştiriveririm. Her bir dosya zamanla yayınlanma sırasını bekler.
Şimdi de önümde yaklaşık 8 gün var. Bu sekiz gün için yine önceliği okumaya, yani kitaplara ayırdım. 8 gün için çok fazla sayıda kitap (25 kitap) seçmiş olsam da çalışma masamın üzerindeki kitaplar beni şu an için çok huzurlu kılıyor.

Tuna BAŞAR

yirmi2nisan’09gecesi karşıyaka

tuna başar

1985 yılında doğdum. İzmir Karşıyakalı'yım. 2004 yılının son çeyreğiyle birlikte başladığım yazı serüvenime Gece Edebiyat adlı blog sayfamda devam ediyorum. Yazılarım ve şiirlerim Ada (Samsun),Aykırı Sanat, Berfin Bahar, BH Sanat, Çalı, Genç Hayat, İzmir İzmir, Kaçak Yayın, Kar, Koridor, Kum, Kuşak, Kül Öykü, Lacivert Sanat, Mor Taka, Onaltıkırkbeş, Sunak, Taflan, Varlık, Virgül gibi dergilerde yayınlandı.

Website: Gece Edebiyat

Yorum Gönder

 
Top