0

yaklaşık beş yıldır düzenli bir şekilde yazıyorum. beş yıllık süre zarfında yazılarım, şiirlerim, hayat notlarım, kitap eleştirilerim ve günlüklerim onlarca dergide, edebiyat sitesinde ve blog sayfasında yayınlandı. bazıları çok beğenildi, bazılarıysa beklemediğim eleştiriler aldı. bazıları çok kısa bulundu, bazıları da şişirilmiş kelimelerle dolu olduğu yönünde olumsuz yorumlara maruz kaldı.
bu beş yıllık sürenin sonunda, devam eden düzenli yazma serüvenimde, artık bir durağa geldiğimi ve bundan sonraki dönemde kalıcı şeyler ortaya çıkarmam gerektiğini düşünüyorum ve bu nedenle de şimdiye kadar yazdığım her cümleyi gözden geçirip yeniden yazıyorum. fazlalıkları atıp, eksikleri gideriyorum ve buna düş bükme işi diyorum. 
bundan dolayı gözden geçirilmiş bütün yazıları “düşbükeyler” başlığı altında yayınlama kararı aldım.
beş yıl önce başlayan ve hiç ummadığım bir noktaya gelen bu düşü, bükme zamanıdır şimdi.

tuna başar

http://geceedebiyat.blogspot.com.tr/2010/09/dusbukeyler-i.html
tuna başar

1985 yılında doğdum. İzmir Karşıyakalı'yım. 2004 yılının son çeyreğiyle birlikte başladığım yazı serüvenime Gece Edebiyat adlı blog sayfamda devam ediyorum. Yazılarım ve şiirlerim Ada (Samsun),Aykırı Sanat, Berfin Bahar, BH Sanat, Çalı, Genç Hayat, İzmir İzmir, Kaçak Yayın, Kar, Koridor, Kum, Kuşak, Kül Öykü, Lacivert Sanat, Mor Taka, Onaltıkırkbeş, Sunak, Taflan, Varlık, Virgül gibi dergilerde yayınlandı.

Website: Gece Edebiyat

Yorum Gönder

 
Top